Οι αρχάνθρωποι της Χαλκιδικής

ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΠΕΡΙ ΑΦΡΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ

Από τις αρχές του 20ού αιώνα έχει αναπτυχθεί μία φιλολογία που υποστηρίζει ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δεν είναι αυτοδημιούργητος (!!!) αλλά μία απλή αντιγραφή των σκέψεων των σοφών της αρχαίας Αιγύπτου, οι οποίοι ανήκαν στη Μαύρη Φυλή. Αυτές οι απόψεις αναπτύχθηκαν από ορισμένους Αφρο-αμερικανούς “διανοούμενους” και σήμερα διδάσκονται σε διάφορα πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Όπως επισημαίνει η Μαίρη Λέφκοβιτς, στο βιβλίο της “Not Out of Africa” οι απόψεις αυτές στερούνται επιστημονικής βάσεως και προωθήθηκαν με σκοπό την ανύψωση (λόγω των έντονων φυλετικών διακρίσεων) του πεσμένου ηθικού και κοινωνικού επιπέδου των μαύρων στις Η.Π.Α. Εξετάζοντας το θέμα από αυτή τη σκοπιά το άδικο που επιχειρείται εναντίον των αρχαίων Ελλήνων δεν βαραίνει τόσο τους Μαύρους των Η.Π.Α. όσο τους εκεί Λευκούς.

Το κρανίο του αρχανθρώπου, όπως βρέθηκε στο Σπήλαιο των Πετραλώνων

Από ανθρωπολογικής πλευράς, όπως δείχνουν οι μελέτες των σκελετικών υπολειμμάτων, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν πρόγονοι των σημερινών. Μεταξύ τους βρέθηκαν και κρανία που ανήκαν στη Μαύρη όπως και στη Λευκή Φυλή. Κανείς δεν αρνείται τη μετακίνηση και την επιμειξία μεταξύ των λαών. Εκπροσώπους της Μαύρης Φυλής (και της Κίτρινης) συναντάμε μέχρι και στην προϊστορική Κριμαία, πάντα όμως σε μικρότερα ποσοστά, σε σχέση με τους ντόπιους Λευκούς. Η προσπάθεια όμως να βαφτιστούν κάποιοι μαύροι ιθαγενείς (Λέμπα) της νότιας Αφρικής ως εβραϊκής καταγωγής, είναι εξίσου αντιεπιστημονική με αυτή της ελληνικής καταγωγής των Ινδιάνων της λατινικής Αμερικής. Άλλο πράγμα η επιρροή, άλλο πράγμα η καταγωγή.

Το συμπέρασμα για την ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΠΕΡΙ ΑΦΡΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ

Από τις αρχές του 20ού αιώνα έχει αναπτυχθεί μία φιλολογία που υποστηρίζει ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δεν είναι αυτοδημιούργητος (!!!) αλλά μία απλή αντιγραφή των σκέψεων των σοφών της αρχαίας Αιγύπτου, οι οποίοι ανήκαν στη Μαύρη Φυλή. Αυτές οι απόψεις αναπτύχθηκαν από ορισμένους Αφρο-αμερικανούς “διανοούμενους” και σήμερα διδάσκονται σε διάφορα πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Όπως επισημαίνει η Μαίρη Λέφκοβιτς, στο βιβλίο της “Not Out of Africa” οι απόψεις αυτές στερούνται επιστημονικής βάσεως και προωθήθηκαν με σκοπό την ανύψωση (λόγω των έντονων φυλετικών διακρίσεων) του πεσμένου ηθικού και κοινωνικού επιπέδου των μαύρων στις Η.Π.Α. Εξετάζοντας το θέμα από αυτή τη σκοπιά το άδικο που επιχειρείται εναντίον των αρχαίων Ελλήνων δεν βαραίνει τόσο τους Μαύρους των Η.Π.Α. όσο τους εκεί Λευκούς.

Από ανθρωπολογικής πλευράς, όπως δείχνουν οι μελέτες των σκελετικών υπολειμμάτων, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν πρόγονοι των σημερινών. Μεταξύ τους βρέθηκαν και κρανία που ανήκαν στη Μαύρη όπως και στη Λευκή Φυλή. Κανείς δεν αρνείται τη μετακίνηση και την επιμειξία μεταξύ των λαών. Εκπροσώπους της Μαύρης Φυλής (και της Κίτρινης) συναντάμε μέχρι και στην προϊστορική Κριμαία, πάντα όμως σε μικρότερα ποσοστά, σε σχέση με τους ντόπιους Λευκούς. Η προσπάθεια όμως να βαφτιστούν κάποιοι μαύροι ιθαγενείς (Λέμπα) της νότιας Αφρικής ως εβραϊκής καταγωγής, είναι εξίσου αντιεπιστημονική με αυτή της ελληνικής καταγωγής των Ινδιάνων της λατινικής Αμερικής. Άλλο πράγμα η επιρροή, άλλο πράγμα η καταγωγή.

Το συμπέρασμα για την παραχάραξη της αρχαίας ελληνικής ιστορίας είναι σε γενικές γραμμές σωστό, αλλά χωρίς τις παραπάνω επισημάνσεις γίνεται λειψό. Εκεί όμως που χωλαίνει ακόμη περισσότερο η γενικότερη τακτική των τελευταίων ετών, είναι στην αποσιώπηση (στην καλύτερη περίπτωση) των πρόσφατων επιτευγμάτων της ελληνικής επιστήμης σε σχετικά θέματα. Ορισμένοι ξένοι, που έχουν κάθε λόγο να τα παραγνωρίζουν, αναγκάζονται να τα αποδεχθούν. Οι δικοί μας επίσημοι, παραδόξως, όχι μόνο τις εμποδίζουν, αλλά και τις πολεμούν.

 

Ποια είναι αυτά τα επιτεύγματα;

Το σημαντικότερο αφορά τη διαπίστωση, από τον δρ. Άρη Πουλιανό, της ακριβούς ηλικίας του Αρχανθρώπου του σπηλαίου Πετραλώνων Χαλκιδικής. Ο 700.000 και πλέον χιλιάδων ετών Πετραλώνειος διέθετε αναπτυγμένη νοημοσύνη, όπως φανερώνουν τα λίθινα και τα οστέινα εργαλεία του καθώς και η χρήση της φωτιάς.

Είναι μέχρι στιγμής ο αρχαιότερος ευρωπαιοειδής πρόγονος που έχει βρεθεί. Παράλληλα, στις άλλες ηπείρους έχουν εμφανισθεί οι πρόγονοι των Μαύρων και των Κίτρινων Φυλών. Οι απόγονοι των Αρχανθρώπων της Χαλκιδικής κατοίκησαν σταδιακά όλη τη Γηραιά Ήπειρο.

Στο χώρο όμως που γεννήθηκαν οι ευρωπαιοειδείς, λόγω των γεωγραφικών και κλιματολογικών συνθηκών, κυρίως στα νησιά του Αιγαίου, είχαν τη δυνατότητα να ευημερήσουν περισσότερο από τους άλλους. Αυτές οι ιδιαίτερες συνθήκες διαβίωσης δημιούργησαν διαφορετικές συνθήκες ανάπτυξης τόσο για πιο ανθρώπινες σχέσεις (μακριά από φυλετικά μίση), με περισσότερο συγκριτικά ελεύθερο χρόνο και πνεύμα, όσο και για μία πιο οικολογική αντίληψη. Αυτά στο σύνολό τους αποτέλεσαν τη βάση για την ανάπτυξη της φιλοσοφίας, των επιστημών, του διαλόγου και της αφαίρεσης, και κατά συνέπεια της δημοκρατίας. Ήταν δηλαδή ο μόνος γεωγραφικός χώρος όπου μπορούσαν να αναπτυχθούν ανεμπόδιστα οι βάσεις του σημερινού παλινδρομούντος πολιτισμού. είναι σε γενικές γραμμές σωστό, αλλά χωρίς τις παραπάνω επισημάνσεις γίνεται λειψό. Εκεί όμως που χωλαίνει ακόμη περισσότερο η γενικότερη τακτική των τελευταίων ετών, είναι στην αποσιώπηση (στην καλύτερη περίπτωση) των πρόσφατων επιτευγμάτων της ελληνικής επιστήμης σε σχετικά θέματα. Ορισμένοι ξένοι, που έχουν κάθε λόγο να τα παραγνωρίζουν, αναγκάζονται να τα αποδεχθούν. Οι δικοί μας επίσημοι, παραδόξως, όχι μόνο τις εμποδίζουν, αλλά και τις πολεμούν. 

Ποιά είναι αυτά τα επιτεύγματα;

Το σημαντικότερο αφορά τη διαπίστωση, από τον δρ. Άρη Πουλιανό, της ακριβούς ηλικίας του Αρχανθρώπου του σπηλαίου Πετραλώνων Χαλκιδικής. Ο 700.000 και πλέον χιλιάδων ετών Πετραλώνειος διέθετε αναπτυγμένη νοημοσύνη, όπως φανερώνουν τα λίθινα και τα οστέινα εργαλεία του καθώς και η χρήση της φωτιάς.

Είναι μέχρι στιγμής ο αρχαιότερος ευρωπαιοειδής πρόγονος που έχει βρεθεί. Παράλληλα, στις άλλες ηπείρους έχουν εμφανισθεί οι πρόγονοι των Μαύρων και των Κίτρινων Φυλών. Οι απόγονοι των Αρχανθρώπων της Χαλκιδικής κατοίκησαν σταδιακά όλη τη Γηραιά Ήπειρο.

Στο χώρο όμως που γεννήθηκαν οι ευρωπαιοειδείς, λόγω των γεωγραφικών και κλιματολογικών συνθηκών, κυρίως στα νησιά του Αιγαίου, είχαν τη δυνατότητα να ευημερήσουν περισσότερο από τους άλλους. Αυτές οι ιδιαίτερες συνθήκες διαβίωσης δημιούργησαν διαφορετικές συνθήκες ανάπτυξης τόσο για πιο ανθρώπινες σχέσεις (μακριά από φυλετικά μίση), με περισσότερο συγκριτικά ελεύθερο χρόνο και πνεύμα, όσο και για μία πιο οικολογική αντίληψη. Αυτά στο σύνολό τους αποτέλεσαν τη βάση για την ανάπτυξη της φιλοσοφίας, των επιστημών, του διαλόγου και της αφαίρεσης, και κατά συνέπεια της δημοκρατίας. Ήταν δηλαδή ο μόνος γεωγραφικός χώρος όπου μπορούσαν να αναπτυχθούν ανεμπόδιστα οι βάσεις του σημερινού παλινδρομούντος πολιτισμού.




Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΑΡΗΣ ΠΟΥΛΙΑΝΟΣ

Ο δρ. Άρης Πουλιανός γεννήθηκε στον Εύδηλο Ικαρίας στις 24 Ιουλίου 1924. Σπούδασε Βιολογία στις Η.Π.Α. πήρε το πρώτο πτυχίο της Βιολογίας από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, και αργότερα σπούδασε Ανθρωπολογία στην τέως Σοβιετική Ένωση. Το 1961 του απενεμήθη ο τίτλος του Διδάκτορα (Ph.D.) από το Πανεπιστήμιο της Μόσχας για τη διατριβή του “H Προέλευση των Ελλήνων”. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας και στη Σοβιετική Ακαδημία Επιστημών, στο τμήμα Ανθρωπολογίας, όπου και διακρίθηκε για τη δουλειά του. Διατέλεσε αρχηγός αποστολών τόσο στη Ρωσία, όσο και στη Βουλγαρία, Ρουμανία, Γιουγκοσλαβία, Αρμενία-Καύκασο, Καζακστάν, Τουρκμενιστάν, Ουζμπεκιστάν κ.λπ., διδάσκοντας ταυτόχρονα στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας.

 


Ήρθε στην Ελλάδα το 1965. Τον ίδιο χρόνο έγινε μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Πατρών και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Σπηλαιολογικής Εταιρείας. Ίδρυσε την πρώτη Βιολογική έδρα σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, καθώς και έδρα Ανθρωπολογίας. Συνεχίζει με νεότερες ανθρωπολογικές μελέτες (Ιαπωνία-Αϊνού, Ισπανία κ.λπ.), οι οποίες ρίχνουν φως στην καταγωγή όχι μόνο των Βαλκάνιων λαών, αλλά και των υπόλοιπων Ευρωπαίων.

Παράλληλα ασχολείται συστηματικά με τις παλαιο-ανθρωπολογικές ανασκαφές του Σπηλαίου Πετραλώνων και της ανοικτής θέσης Τρίλλιας Χαλκιδικής, καθώς και του προϊστορικού ελέφαντα στον Περδίκκα Πτολεμαΐδας. Το 1969 εκλέχθηκε Αντιπρόεδρος του 8ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Ανθρωπολογίας στο Τόκιο. Το 1979 ορίσθηκε στην Πράγα Πρόεδρος του 3ου Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου Ανθρωπολογίας, το οποίο πραγματοποίησε τις εργασίες του στα Πετράλωνα Χαλκιδικής το 1982.

Είναι ιδρυτής της Ανθρωπολογικής Εταιρείας Ελλάδος (1971) και της Υπηρεσίας Παλαιοανθρωπολογίας – Σπηλαιολογίας του Υπουργείου Πολιτισμού (1977). Διατελεί μέλος του Μονίμου Διεθνούς Συμβουλίου Ανθρωπολογικών και Εθνολογικών Επιστημών της UNESCO και μέλος της Ανθρωπολογικής Εταιρείας των Παρισίων και από το 1987 ενεργό μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ν. Υόρκης. Έχει δημοσιεύσει δεκάδες βιβλία και πάνω από 100 επιστημονικές εργασίες.

Έπειτα από τη σημαντικότατη ανακάλυψη του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων, ίδρυσε το Ανθρωπολογικό Μουσείο Πετραλώνων με δικά του έξοδα. Διαθέτει άδεια Παλαιοανθρωπολογικών ανασκαφών του Ελληνικού Δημοσίου για το χώρο της Χαλκιδικής, η οποία ουδέποτε ανεκλήθη επισήμως, παρ’ όλα αυτά εμποδίζεται έντονα από μικρόνοες δυνάμεις συμφερόντων, εδώ και είκοσι χρόνια, να συνεχίσει τις έρευνές του στο σπήλαιο του Αρχανθρώπου στα Πετράλωνα της Χαλκιδικής.

H 35χρονη και πλέον έρευνα του Άρη Πουλιανού, από τους Αϊνού της Ιαπωνίας, διαμέσου της Σιβηρίας, της Ευρώπης, των Βαλκανίων και μέχρι τους Βάσκους της Δυτικής Ισπανίας, συντάραξε τα κρατούντα της Παγκόσμιας Επιστήμης και φόβισε τους εφησυχασμένους επιστήμονες του κόσμου, φέρνοντας στο φως συγκλονιστικά στοιχεία για την καταγωγή του ανθρώπου.

Ανακάλυψε ίχνη φωτιάς στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής, ηλικίας ενός 1.100.000 χρόνων και μια πλήρη δεξιόχειρα εργαλειοτεχνία, απαράμιλλης τέχνης, που μόνο νοήμονα όντα θα μπορούσαν να κατασκευάσουν. Οι έρευνές του για τη χρονολόγηση του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων απέδειξαν ότι στα Πετράλωνα της Χαλκιδικής, (740.00) επτακόσιες σαράντα χιλιάδες χρόνια πριν, έζησε, περπάτησε και έτρεχε, κυνηγώντας με άνεση στις ανοιχτές εκτάσεις της χερσονήσου, ένα προικισμένο ον, με νου, μηχανική σκέψη, έναρθρο λόγο, πλήρη καταμερισμό εργασίας και προπάντων Πολιτισμό.

Φωτογραφία κάτω: Ανακατασκευή κρανίου του αρχάνθρωπου των Πετραλώνων. «Μπορεί να μην ήταν ωραίο παιδί, αλλά διέθετε έναν αρκετά ανεπτυγμένο εγκέφαλο»  Άρης Πουλιανός – Αρχαιολογικό Μουσείο Πετραλώνων. Δυστυχώς, το ίδιο το κρανίο του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων δεν βρίσκεται εκεί που ανήκει, δηλ. στα Πετράλωνα και το Μουσείο της ΑΕΕ. Το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αρνείται να τηρήσει την συμφωνία που υπέγραψε με την κοινότητα Πετραλώνων και να επιστρέψει το κρανίο, το οποίο βρίσκεται ενταφιασμένο σε ένα χρηματοκιβώτιο. Πέραν αυτών όμως, το πανεπιστήμιο αρνείται να παραδόσει το κρανίο ακόμη και όταν το υποχρεώνει δικαστική απόφαση. Οι 100.000 επισκέπτες ετησίως λοιπόν του σπηλαίου, βλέπουν ένα εκμαγείο και είναι να αναρωτιέται κανείς ως που μπορεί να φτάσει η αυθαιρεσία ενός πανεπιστημίου. Φαίνεται πως κάποιοι (οι γνωστοί, των λαγουμιών) φοβούνται αυτό το κρανίο. Η αλήθεια είναι ότι ανέτρεψε πολλά «δεδομένα» και αναστάτωσε πολλούς εντολοδόχους της ημεδαπής και της αλλοδαπής.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ - Igoumenitsa Greece, history

Ο Σούλης, γενάρχης της φάρας του, έδωσε το όνομα στο Σούλι

Σουλιώτες - Αρβανίτες, εποικίσαντες στην Κέρκυρα.